Sjuklingen checkar ut och åker för att bli ompysslad

Usch vad jag mår alltså! Det blir bara värre för varje timme som går. Nyårsfesten har jag avbokat (förlåt vännerna mina!) och om några timmar åker jag till mamma och pappa. Jag vill inte ligga hemma ensam på nyårsafton så då firar jag med dem. Säkert iförd pyjamas och raggisar. Kanske sover jag vid tolvslaget. Men jag orkar inte bry mig. Vill bara få bort det sjuka! Sicken start på 2010... Fast... Det kan ju bara bli bättre!

Så nyårslöften då? Har jag några sådana? Ja, kanske det kanske... :) Jag bryter dem alltid, men visst måste jag sätta upp dem i alla fall.

Börja träna mina tre pass i veckan igen
Laga mer mat (alltså mer uppdatering här)
Ha ett trevligt singelliv :)
Unna mig saker
Njuta av livet!

Japp... Nu checkar sjuklingen ut. Vi ses nästa år!

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0