En smaskig påskfrukost är väl aldrig fel?

Liggen nerkrupen i soffan. Jag känner mig hängig, men inte sjuk. Snuvig, men inte förkyld. Men något ligger där och gror i kroppen och idag satsar jag på att vila bort det. Tyvärr... Hade sett fram emot en ledig dag med långpromenad, fika och spinning. Menmen. Nu blir det vila, röjning i dressingroomet och The Notebook (missa inte den på TV4+ kl 17.30! En av de bästa filmerna som finns!).

Så... Jag börjar påskuppdateringen med frukosten. Jag dukade upp lite smått och gott på påskaftonsmorgonen och det uppskattades av föräldrarna. Det blev...

hembakade surdegsfrallor
hembakat, nybakat surdegsbröd (recept kommer)
brännvinsost
helgskinka och stark senap
apelsinjuice/kaffe/te
skärgårdssill
apelsinmarmelad
heminlagd sill från Ica Fokus
kaviar
och såklart kokta ägg!!

 
 


       

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en trevlig helg tillsammans ! Kram mamma och pappa

2010-04-05 @ 13:30:46
Postat av: Anonym

Ser riktigt härligt ut!

2010-04-05 @ 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0