Jag är på gång. Har bara fullt upp!

Oj, vad det har blivit dåligt med uppdatering här den senaste tiden känner jag... Jag ska inte ens försöka försvara mig för jag vet att jag har varit dålig! Grejen är att jag för det första har recept liggandes som är klara, men jag ska bara masa mig till att publicera dem. För det andra har jag haft otroligt mycket sista tiden, men jag hoppas på att det ska lugna sig.

Förhoppningsvis ska jag få ut ett recept ikväll eller imorgon. Tills dess får du hålla till godo med några favoriter. Jag hoppas att det är ok?

         

Äpple- och bärpaj        Tomat- och örtbröd      Rödbetssallad



         

Trerätters middag       Finfina vårpajen           Söta småkakor


Kommentarer
Postat av: Anna

superfin blogg, följ gärna min via bloglovin :)

2010-04-29 @ 18:31:26
URL: http://annalindblomm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken härlig blogg du har=) Perfekt för oss som har sån dålig fantasi när det gäller mat !

2010-04-30 @ 08:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0