Även idag har ugnen gått varm. En stund i alla fall.

Jag sitter just nu under en filt i soffan och kollar på OS. Såååå spännande! Jag borde egentligen sova snart, men jag kan ju inte missa skidskyttet! Kroppen och hjärnan är trött efter spinningen. Tyvärr inte Madde, men det gick bra ändå. :)

I helgen kommer familjen på besök och då blir det massa god mat! Jag ska självklart fota det jag/vi lagar och lägga ut recepten. Ikväll har jag bakat en chokladtryffelkaka som vi ska ha till efterrätt imorgon. Det hade jag lovat pappa och jag håller ju alltid vad jag lovar. Så efter spinningen slängde jag ihop en sådan. Nytt recept så jag hoppas att den ska bli god... Recept och bild får du imorgon för ikväll orkar jag helt enkelt inte! Kroppen och hjärnan säger stopp!

Så idag får du hålla tillgodo med lite gamla bilder med länkar till recepten. Är det okej?


       
Linssoppa                      Grova tekakor               Chokladmuffins



       
Glacerad kyckling          Vitchokladcheesecake     Fetafyllda biffar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0