På en buss i snölandskap. I egna tankar.

Ledig! Jätteskönt. Kropp och själ behöver det. Idag försöker jag uträtta massa saker som liksom måste göras. Hittills har jag tvättat två överfulla ikeapåsar med tvätt, bakat två limpor nöt- och fruktbröd och så har jag varit på village och köpt fina lyktor till köksfönstret (tack systeryster!). Nu sitter jag på en buss som kör genom ett vitt vinterlandskap. Jag sitter i mina egna små tankar. Mycket som virrvlar därinne. Jag är på väg till ikea. Kan inte va utan rullgardin längre! Sover nämligen med en tröja över huvudet för att få det mörkt. Så en styck rullgardin ska inhandlas. Japp. Det var en kort mobiluppdatering:).

Kommentarer
Postat av: mamma

Rullgardinen kom på plats och du överraskade oss med en underbar weekend !! kram och tack vännen !

2010-01-10 @ 17:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0