Idag inhandlar jag vitt vin och tårtingredienser

Så var det snart dags för semester! Bara fyra timmar kvar, varav en stund av det är lunch. Lovely!

Imorgon ska vi ha lite räkfrossa i bersån hemma så imorgon bitti ska jag ordna räkor, bröd och annat gott som jag vill äta. Jag ska även baka en tårta som vi ska smaska på efter räkorna. Den ska jag handla till idag, liksom inhandla en flaska vitt vin som ska läggas på kylning!

Tårtan är såklart en jordgubbstårta! Vore ju nästan syndigt annars. :) Sen ska jag ha en ljuvligt god kräm i som Jenny gjorde på midsommar. Receptet kommer såklart här imorgon eller på söndag!

Tills dess önskar jag dig en solig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0