Ett år. Bomull. Grattis!

Nu blir det ett icke-matigt inlägg.

För ett år sen var jag i Falkenberg på bröllop. Solen sken, alla var finklädda och förväntan var hög. Det var dagen då två fina människor gav varandra löften om evig kärlek! Två kära vänner som har en speciell plats i mitt hjärta. Det var ett vackert bröllop med en fest som var en av de bästa festerna jag har varit på. Det var lycka och alla kände vi den. Jag höll tal och oj så nervös jag var. Det var en underbar kväll som är svår att beskriva med ord. Kärlek, lycka, skratt och glädje...

Nu har det gått ett år. Herr och Fru A firar bomull och jag vet att de kommer att fira såväl blomster, siden, silver, plywood, korall, keramik, guld och allt annat. De är menade för varandra!

Grattis på bröllopsdagen herr och fru A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0