Lite tillfällig bloggtorka. Förlåt!

Nej, jag har inte gått och trillat av pinn. Jag har bara haft en lite halkrasslig vecka och helt enkelt inte orkat att laga mat eller bakat. Men det blir bättring jag lovar! Innan helgen ska jag lägga upp recept på mina första cupcakes som blev väldigt, väldigt goda (om jag får säga det själv!). Sen under nästa vecka blir det brödbak och framför allt en stoooor påskmiddag! Så håll utkik!

Tills dess siktar jag på att få tillbaka energin och få bort huvudvärken.

Och förresten! Har du känt att det är vår! Jag behövde inte ta på mig vantarna idag utan stoppade ner dem i väskan. Nu är det inte långt kvar till blommig klänning, pumps/sandaletter och jeansjacka. Oj som jag längtar!

Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0