Min nye sambo börjar lukta lite märkligt...

Jag tänkte att jag skulle uppdatera dig på hur det går med min käre Klas-Göran! Han är lite seg, men det beror nog på min lite kyliga lägenhet. Det där med att ställa honom på kylskåpet gav jag upp igår på morgonen när jag insåg att mitt kylskåp är iskallt uppepå... I stället ställde jag älskade Klas-Göran på en stol framför ett element i köket. Så nu har han faktiskt börjat ändra lite i form. Nackdelen är att han luktar lite småäckligt när jag lyfter på plasten... Lite surt, men det är kanske inte så konstigt?!

Imorgon ska jag mata Klas-Göran så om du har satt din egen deg samtidigt som mig så får du hålla utkik!



En nysatt Klas-Göran


Kommentarer
Postat av: mamma

Spännande ! Måste testa med en sådan, va ju ett antal år sedan Herrman " bodde" i min frys :)

2010-03-11 @ 13:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0