I've got spring in my home! And I need to pack!

Så var det snart dags! Imorgon bär det av till London med fyra underbara tjejer! Det är min första tjejresa någonsin (om man inte räknar med träningsläger, körresor osv som jag var på som barn) och jag längtar såååå! Jag borde verkligen ta tag i min packning, men någonstans hoppas jag fortfarande på att en liten hustomte ska göra det åt mig... Fast... Nu har den lilla rosa stått öppen i 2,5 h och ännu så länge är den inte packad. Jaja... Antar att det bara är att ta tag i det. Det betyder ju att jag snart ska åka iväg och det behöver jag efter en några påfrestande dagar.

Jag upptäckte idag att våren har kommit till mitt hem (fast den har nog funnits där ganska många dagar, men jag har nog missat det. Ungefär som det jättehöga trädet utanför mitt fönster som tydligen är borta...)! Jag har fått mängder av lila, fina blommor i mitt sovrumsfönster! Och i köket har min HÖSTeld fått för sig att blomma ut i vackra cerisea blommor. Du som har varit i mitt kök vet att den färgen passar utmärkt! Det faktum att blommorna slagit ut, att jag har använt jeansjacka två gånger och att mina fina vårblusar har använts i veckan... Ja, det får hela min kropp att pirra av vårglädje!

   

Men nu ska jag verkligen ta tag i min packning. Och så ses vi efter helgen. För nu blir det London baby!


    
London Bridge                               Borouhg market                             Ljuvliga cupcakes

                       
                Är jag inte lik London eye!?                   Regn, regn och regn var det sist.

Kommentarer
Postat av: Amanda

I dag hittade jag din klänning som jag glömt av att jag köpt till dig. När kommer du och hämtar den? Jag tycker det är dags för påhälsning på frötatan 1 nu. Helst innan vi flyttar härifrån liksom. ;) OCH vi kommer mer än gärna till Göteborg snart!

2010-05-05 @ 23:22:14
URL: http://amandalinne.blogg.se/
Postat av: mamma

Det blir väl skönt att komma iväg mitt i all vårstress ! Ha det riktigt trevligt !! Kram

2010-05-06 @ 11:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0