Nästa lördag blir det pajfrossa för hela slanten!

Jag älskar paj! Söta, goda pajer! Det är såååå gott och om jag hade haft möjlighet hade jag nog kunnat äta det var och varannan dag. Nu gör jag inte det, men när jag väl äter paj så njuter jag som bara den!

Därför blev jag så glad när Kalasgott-Jennie skrev en kommentar här igår om att hon tyckte att jag skulle komma till Råda säteri nästa lördag och gå på pajkalas! Kalaset annordnas tillsammans med Spot and tell och jag var såklart inte sen med att tacka ja! Tre timmar med provsmakning av ljuuuuvliga pajer! Hur skulle jag tacka nej? Då vore jag ärligt talat lite dum. :)

Så tack Jennie för att jag får komma! Det ska bli roligt att träffa dig! :)

Fast... Nästa lördag känns otroligt långt bort... Får nog baka en paj i helgen och smygstarta!

 
Jordgubbs- och äpplepaj                                     Bärpaj med vaniljkräm


Kommentarer
Postat av: Daniella - BakeCake

Hej Rebecca!



Gå jätte gärna in på min blogg och delta i tävlingen där jag lottar ut en inbjudan till den nya receptsidan Baka.se plus en goodiebag! Ha en jätte skön helg! Kram Daniella - BakeCake

2010-05-28 @ 17:43:42
URL: http://bakecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0