Herman har fått barn!

Förra veckan fick jag en Herman av min chefs sambo. Herman har sedan dess varit min sambo och vi har kommit mycket bra överens. Vid något tillfälle har jag varit rädd att han skulle dö, men han har överlevt och bubblat som bara den! Varje dag har jag motionerat honom och han har fått mat två gånger. Igår kväll blev min Herman fem små Hermans. En av dem ska bakas till en kaka på söndag, en ska frysas in till mamma, en ska skänkas till min syster och hennes sambo (fast det vet de inte än), en ska sparas till mig själv och en till ska ges bort i nästa vecka.

Jag kommer såklart att lägga ut mer information om Herman och Hermankakan så fort han är bakad. Tills dess får du njuta av en bild på fem små Hermans!


Kommentarer
Postat av: Katja

tusentusen tack!!:)

2010-11-12 @ 16:25:54
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0