Påskuppdatering kommer

Glad påsk på dig kära läsare! Jag ligger på soffan och det kryper i kroppen. Du vet sådär så att det känns som att man har någon förkylning på gång? Jag försöker kurera mig mot det som kanske kan komma genom att ligga på soffan i mjukisdress. På tallriken finns en knäckemacka med ägg och kaviar och två skivor helgskinka med stark senap. I glaset har jag påskmust (detta är nämligen en av de fyra gångerna när läsk är gott - julmust, påskmust, dagenefteralkoholläsk och en iskall läsk en het sommardag). På TVn kör jag Ally-maraton.

Så jag hoppas att skiten ska knuffas undan och att jag vaknar imorgon med ny energi!

Jag har bilder och recept att lägga upp och jag lovar att det kommer under morgondagen. Då blir det smaskig frukost, som passar lika bra en lördagmorgon som påskafton. Sen ska du få recepten på min gooooooda påskmiddag. För den blev riktigt bra om jag får säga det själv. :) Litet missöde med efterrätten, men den gick ner ändå.

Så fram tills dess skålar jag i påskmust och kollar på Ally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0