Vad ska Rebecca har på/ i tallriken ikväll?

Egentligen var tanken att jag skulle gå till gymmet ikväll efter jobbet. Men jag orkar helt enkelt inte. De senaste två nätterna har jag helt enkelt inte kunnat somna. Så jag känner noll energi att gå och träna. I stället får det bli en promenad i snön. :) Det är ju motion det också!

Så... Om jag nu ska vara hemma ikväll så skulle jag faktiskt kunna svänga ihop lite mat så frysen fylls på med matlådor. Men vad ska jag laga? Inspirationen kom till mig! Jag har lite funderingar, men jag får se. :) Eftersom jag har MASSA köttfärs i frysen så lutar det åt något med just den ingrediensen. Det är den ledtråden du får!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken härlig blogg du har! Här ska jag kika in fler ggr! Hittade hit från Therese blogg! Ha det gott! Karin

2010-02-02 @ 16:27:28
URL: http://humlankarin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0