Att det ska vara så omständligt att styra upp något.

Så var det fredag igen! Snart dags att gå på lunch också. Kan det bli bättre?

Helgen är fylld med en hel del måsten. Städa, tvätta, träna... Jag försöker också styra upp en middag, men det går än så länge sådär måste jag säga. Att det ska vara så svårt? Menmen. Det blir mycket mat och gott för dig och mig Therese om inte annat! :) Menmen. Det kan ju ändras. Fortfarande långt kvar till imorgon, men planeringsfreak som jag är så vill jag ju veta någon dag innan om jag ska få hem folk eller ej. Handling, planering och förberedelserna går liiiite lättare då.

Ikväll ska jag laga middag. Håll utkik efter recept då!

Nu lunch! Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0