Imorgon är det en helt vanlig dag. Nästan i alla fall. :)

Oj så ont jag har nu alltså. Menmen. Jag SKA gå på spinningen ikväll. Så enkelt är det! Men sen blir det faktiskt soffan och en bra bok. Jag har nämligen kommit in i en läsperiod. Jag har varit sån i flera år nu att när jag väl läser då läser jag MYCKET! Då kan det lätt bli någon bok i veckan. Sen blir det stiljte och då läser jag inget. Men nu är jag lässugen! För en vecka sen började jag läsa Marian Keyes senaste bok på mer än 700 sidor. Men det är inte många sidor kvar nu och jag tänkte att jag skulle läsa de sista sidorna ikväll. Underbart! Sen hoppas jag att kära systeryster kommer med någon bra bok i helgen som jag kan låna. :)

Sen står jag och klurar på vad jag ska göra imorgon kväll. För då är det inte en helt vanlig tisdag. Nej, för det är MIN dag! Frågan är hur jag ska fira? Som det ser ut nu så ska jag laga mig en god middag (eller kanske till och med köpa hem något från fantastiska Johannebar?), gå till ett konditori och köpa en god bakelse och så göra hårmask och inpackning och krypa upp i soffan och kolla på film. Kanske inte den mest festliga födelsedagen som har inträffat i mitt snart 26 åriga liv, men det är vad jag behöver och vill ha en nästan vanlig tisdag. Och för den delen så ska det firas riktigt ordentligt på lördag! Jajamensan. Då blir det till att fira dubbelt (födelsedag och såklart inflytt) med massa plockmat, bål, två sorters tårta och nästan 20 underbara människor som sällskap. Inte illa. :)

Men tänk 26 år... Vart tog de sista 5-6 åren vägen? Har du kanske något förslag på lämplig maträtt eller bakelse som jag kan fira med imorgon? Ge gärna mig tips!

Kommentarer
Postat av: mamma

När vi ses i februari lovar jag att det blir födelsedagstårta till er båda !

många födelsedagskramar !!

2010-01-18 @ 18:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0