1 maj är stora vårstäddagen hemma hos mig!

Åh sicken energi jag hade i morse när jag vaknade! Ja, kanske inte direkt när hon vaknade för den där whiskeyn och calvadosen hemma hos Anna och Christoffer inatt visste var den satt. Trevligt att umgås med ett gäng från mina hemtrakter!

Efter en liten mellanlandning på soffan så satte jag igång med dagens stoooora projekt! Vårstädning! Jag håller på för fullt med att putsa fönster, damma, feja, rensa och röja i mitt dressingroom, slänga skräp, byta sängkläder, torka högt och lågt. Här ska bli vårrent! Och med citronsåpa luktar det somrigt och gott!

Om en liten stund ska jag dra igång med lite bak, kok och fix så det blir lite ordning på den här matbloggen! Det blir ett brödexperiment, något med rabarber och kvällens middag är en gammal favorit fast helt i hemmagjord tappning. Nyfiken? Recept kommer!!

Nu ska jag fortsätta min vårstädning med musik på högsta volym. För visst är det mycket roligare att städa när man kan dansa samtidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0