Överraskningarnas påse! :)

Så var det fredag. Gårdagens ledighet var mycket behövlig och det hade gärna fått vara en dag eller två till. Min kropp behöver det! Menmen. På söndag blir det slappe i alla fall!

Igår passade jag på att fixa och dona hemma innan mamma och pappa kom och hälsade på. Grillpremiären avklarad och det blev sagolikt gott! Recept kommer. :)

Tanken med förmiddagen igår var att fixa en överraskning till min kära syster. Men på något sätt lyckades det blir TRE överraskningar som ligger i en påse! Dessa levereras idag och jag hoppas att hon blir glad. Jag hoppas också att de smakar bra. Rena experimenten! Vad finns då i den hemliga påsen? Ja, det kan jag ju såklart inte avslöja förrän den är levererad och öppnad, men ikväll kommer första receptet! Håll utkik. Speciellt om du är lite matallergisk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0