Snart dags för lite söndagsgrillning!

Sicken helg det har varit! I alla fall här uppe i Göteborg. Vädret är rena sommarvädret och jag kan inte vara annat än glad!

Gårdagen tillbringades på en filt i sol/skugga i Slottsskogen där vi tittade på folk som sprang varvet. Trivdes bra på min filt, men kan i ärlighetens namn säga att det kliade lite i benen... På kvällen var det middag hemma hos herr och fru A och det var trevligt som vanligt. Inget fan av fotboll, men jag fick i alla fall lära mig hur de får planen rutig. :)

Idag har jag inte gjort många knop. Tog mig en liten löparrunda, men det var tungt i värmen kan jag säga! Sprang bland massa träd och med gassande sol i ansiktet = varmt och INGEN vind!! Men nu väntar snart lite grillning i "min trädgård", dvs på innergården! Jag har ordnat med två smarriga såser och en hemmagjord potatissallad. Sällskapet kommer med dryck och kött. Kan det bli bättre? Jag tror inte det... Jo... Ledigt imorgon hade inte suttit fel. :)

Jag lägger såklart ut recept och bilder när grillningen är över och tills dess önskar jag dig en riktigt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du kommer nog bli familjens grillmästare nr 2 :)

2010-05-25 @ 06:41:04
Postat av: Kalasgott

Halloj Rebecca! :) Hoppas att allt är finfint med dig!! Kommer du på våran amerikanska pajkalas den 5 juni, på Råda Säteri?? Hade varit superkul att träffas!!!



Kramar, Jennie!

2010-05-27 @ 17:43:38
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0