Det planeras för en överraskning!

Jag älskar överraskningar! Det är kul att göra folk glada och jag kan göra mig själv glad med lite planerande. Ni som känner mig vet att jag har en förkärlek till att planera middagar, fester och så. :) Då är jag i mitt esse!

Just nu planerar jag middag. En överraskningsfödelsedagsmiddag. Födelsedagsbarnet vet att det ska vankas middag, men inte mer än så. I min hjärna planeras det för fullt, men jag börjar inse att jag inte har sådär väldans mycket tid... Men det får lösa sig! Satsar på enkelt, gott och festligt!

Jag kan såklart inte avslöja vad jag ska laga om fröken födelsedag skulle läsa, men en liten ledtråd kan du få... Blubb, bitter och skog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0