Ett kaffedrinkssug!

Igår kväll var det riktigt höstigt och ruskigt ute. Jag, Amanda och Niklas placerade oss (efter ett besök på ett regnigt Liseberg) på en härligt uteservering i Lorensberg - Vino bar. De har mysiga soffor utomhus under stora, stora parasoller och med tända ljus och mysiga lampor. Där landade vi i en skön soffa och lindade in oss i filtar och lyssnade på regndropparna som smattrade mot parasolltyget. Det var faktiskt riktigt mysigt!

Höstrusket till ära beställde jag in en supergod kaffedrink - No name yet. En alldeles underbar kaffedrink med kaffe, grädde, rom, vaniljvodka och Kahlua i. Ljuvlig kombination!

Nu när jag sitter här hemma på soffan och snart inleder min fjärde och sista semestervecka (inte redan!) så känner jag ett sug efter den där kaffedrinken! Oj vad det hade varit gott! Men jag kan inte vaska fram en sån nu... Kaffe har jag och i stället för vispgrädde kan jag vispa till lite vaniljvisp... Men det är allt! Typiskt!

Om du har vägarna förbi Vino bar eller någon annan bar som serverar kaffedrinkar så tycker jag att du ska testa den där kaffedrinken!






Kommentarer
Postat av: Amy

Den låter riktigt god. =)



P.S På den bilden liknar du verkligen Gry Forsell. Frisyren är så snygg. :D

2010-08-02 @ 19:24:59
URL: http://amylioness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0