JAG VILL HA!!! JAG VILL HA NUUUUUU!!

Jag vill så gärna ha en Kitchen Aid. Du vet en såndär fin, fin, fin och underbar kökmaskin? En såndär fin, fin, fin och underbar maskin som skulle kunna göra mitt bakande ÄNNU roligare och godare? Ja, det är i alla fall vad jag intalar mig. :)

Men ärligt... Att äga en Kitchen Aid vore rena drömmen för mig!  Innan har drömmen varit en lila eller en svart, men så idag... Ja, då hittade jag den! Den där alldeles perfekta Kitchen Aiden som gör att jag är sååååå nära att klicka hem en. Du som känner mig kanske kan lista ut vilken färg den är i? Inte...? En ledtråd då... Den hade passat så sagolikt bra in i mitt lilla, lilla kök. Japp. En cerise Kitchen Aid. Det är drömmen just nu! Och du skulle bara veta hur nära ett köp jag är, men 5000 kr...? Är det värt det? Får nog allt fundera liiiite till på den saken.



Skönheten som jag så gärna vill ska bli min!



Ok... Nu har jag gjort en hemlig deal med mig själv. När alla delar av den här överenskommelsen är uppfyllda... Ja, då köper jag min rosa Kitchen Aid. Snälla låt det gå snabbt! Men en sån ska jag äga inom kort. Det lovar jag mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0