Jag har blivit kär!

Jag surfade just på en kökspryl som fick mig att falla direkt! Jag har alltid velat ha en Kitchen aid, men jag vill inte betala de 6000 kronorna som de kostar. Alldeles för mycket pengar för lilla mig. Men OM jag någon gång skulle få 6000 kronor över och jag inte riktigt vet vad jag skulle göra med dem... Ja då skulle jag köpa en Kitchen aid. Utan tvekan! Och nu har jag hittat vilken! Helt underbar färg! Kolla denna... Min nya kärlek!

Jag vill ha!

(Hjördis har förresten börjat bubbla rejält över natten så det lutar åt surdegsbak imorgon! Jippie!)


Kommentarer
Postat av: Karin/Rosa maränger

Här är en till som gärna skulle vilja ha en KA, men 6000 är mkt pengar även om jag vet att den skulle bli flitigt använd.

2010-03-21 @ 09:04:09
URL: http://rosamaranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0