Jag kan knappt bärga mig! Låt tiden ticka fort!

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera, men det har varit mycket. Och mer ska det bli. :) Igår stekte jag biffar till fredagens picnickorg. Ja, nu ska jag inte på riktig picnic utan på tågpicnic! För tidigt på fredag morgon drar jag till vår huvudstad för fyra dagar av ledighet, god mat, smaskig dryck, söt fika, shopping, relax i badhus, hotellfrukost, Let's Dance och massa roligt! Oj, som jag har längtat! Recepten på får tågpicnic får du efter helgen.

Jag fick mig också en glaaaad överraskning idag när jag surfade in på Leilas hemsida. Underbara Leila! Hennes A Piece of cake är min absoluta favorit i kokboksväg när det kommer till bak. Jag hade lätt kunnat baka mig igenom HELA boken från början till slut. Fast det ska jag nog inte göra för då hade jag nog blivit ganska så rund om magen. :) Till min glädje såg jag att min favoritbok får en uppföljare som är på gång - One more slice. En kokbok som är inriktad på pizza, pasta och diverse bakverk. Vadå att den ska klickas hem så fort den kommer i butik!? ojojoj vad här ska lagas och bakas. :)

 

Men. Fram tills dess får du hålla till godo med recepten som redan är utlagda för jag har inte mycket mer att komma med idag. Håll utkik på bloggen i nästa vecka så blir det picnictips och kanske ett och annat restaurangtips från Stockholm.

Tills dess - Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0