En nykomling i receptbokshyllan

Jag är ett stort fan av Leila! Jag försöker se alla hennes program på TV och i kokbokshyllan står en del av hennes kokböcker. Hennes A piece of cake är en av mina absoluta favoritbakböcker och jag har bakat massa recept ur den och skulle helst av allt vilja baka ALLA recept i den!

Nu har hon släppt uppföljaren - One more slice - som är lite mer inriktad på bröd, pizza, pasta, cheesecakes, pajer och annat smaskigt! Jag har såklart beställt den och idag var jag och hämtade den på posten. Och jag säger OJ! Sicka recept! Jag vill göra massor av det som finns däri och jag kan knappt bärga mig.

Det finns ett kapitel om glass... Mamma och pappa! Jag vet att det är lååååångt kvar till jul och jag vill verkligen inte tänka på mörker, vinter och snö... MEN! Jag önskar mig en glassmaskin i julklapp! Jag vet... Jag har massa köksprylar och en glassmaskin kanske jag inte använder sådär jätteofta, men jag vill göra alla smaskiga glassorter i boken! Så just nu önskar jag mig en glassmaskin. :)

 


  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har också spanat in den nya Leila kokboken! Men jag hoppas på den i morsdagpresent ;)

2010-05-18 @ 20:04:18
Postat av: ninaek

Åhå, vad avundsjuk jag är nu när jag ser att ytterligare en har lyckats få boken i sin ägo!

love leila 4-ever!

Kram!

2010-06-03 @ 21:21:07
URL: http://ninaek.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!

Vilken fin blogg du har! Gillar också Leilas böcker, så fina bilder, känns som om man har hamnat i ett 50 tals kök någonstans i Amerika :)

Kolla gärna in min matblogg http://elinlagarmat.blogg.se/

2010-06-07 @ 15:22:27
URL: http://elinlagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0