Var ska bullarna bo?

Imorgon är det stora bakdagen här hemma! Jag ska baka smarriga bullar - vanilj och kanel - och knäckebröd. Jag smygstartar redan ikväll med lite grova rågtekakor. För att överhuvudtaget ens kunna tänka tanken på att få plats med allt detta måste jag även koka saft på lite vinbär som bor i frysen.

Plockade precis fram 3 l röda och svarta vinbär, men kunde snabbt konstatera att jag har ungefär lika mycket kvar i frysen... Jag klagar absolut inte! Jag ÄLSKAR att ha bär och sånt i frysen, men... Var ska mina bullar bo? Hur får jag plats med 50-60 bullar i en frys som alla redan är nästan full? Jaja... Det får lösa sig imorgon! Baka bullar ska jag i alla fall göra. Massa sådana. Onyttiga sådana. Sagolikt goda sådana. Jag får väl äta ett rejält gäng om inte annat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0