Hemgjord läsk.

Jag är inte mycket för läsk. Visst... Ibland kan det vara riktigt gott med ett glas iskall läsk. Typ när det är varmt, när jag är lite seg i huvudet dagen efter en utekväll, till popcornen på bion eller så, men jag dricker otroligt lite läsk. Hellre bubbelvatten i så fall.

Men... Om man gör "läsk" själv är det riktigt gott. Och nu pratar jag inte om någon sodastreamer-läsk. Nej, jag pratar om saft och mineralvatten-läsk. Superenkelt och gott! Två små ingredienser - din favoritsaft och bubbelvatten. Du blandar alltså saften med bubbelvatten i stället för med vanligt vatten. Supergott! Jag dricker det just nu gjord på min hemkokta saft. Mums! Flädersaft är också en hit. Testa vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0