Bjud dina nära och kära på helgbrunch.

Brunch är ju väldans trevligt tycker jag. Ett gäng goda vänner träffas ute och käkar en lååååång brunch en lördag eller söndag. Om man inte känner för att gå ut och äta brunch så är ett bra alternativ att laga en själv hemma. Kanske kan ni köra lite knytbrunch där alla får ta med sig olika saker och så blir det en jättebrunch med allas favoriträtter. :)

Jag tänkte lägga upp lite länkar på recept som jag har lagt ut under de senaste månaderna som skulle passa bra på en brunch. Jag hoppas att det ska inspirera dig och dina vänner att laga en gemensam brunch.


           
Pannkakor à la USA       Smoothie                       Chokladmuffins              Tekakor


          
Nöt- och fruktbröd         Söta scones                  Lyxmüsli                Picnicbröd


Sådär! Nu har du massa bra recept för att slänga ihop en rejäl brunch till dina nära och kära i helgen. Komplettara med lite gott pålägg, frukt, grönsaker, marmelader, juice, te, kaffe, fil och yoghurt. :)

 

Smaklig brunch!

Och förresten!!! Skickar DUBBELGRATTIS till dig som ringde mig innan och helt ur det blå meddelade inte bara en utan TVÅ glädjande nyheter! Är fortfarande alldeles glad och varm i kroppen! GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: Jennie/Kalasgott

Tusen tack!!! :) Önskar dig en superhärlig helg! Kram, Jennie.

2010-02-19 @ 17:52:36
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Postat av: Karin

Det ser fantastiskt ut allt det där på bilderna! Min fråga är om du testat att laga något glutenfritt bröd?

2010-02-19 @ 19:38:14
URL: http://humlankarin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0