Inspirationstorka...

Just nu är jag otroligt dålig på att uppdatera bloggen med nya recept och ny inspiration. Förlåt. Det är som att min egen inspiration för matlagning och bakning har beslutat sig för att ta paus just nu. Helt utan att jag själv får säga mitt om saken. Jättejobbigt, men sant.

Jag känner att min hjärna har massa idéer på god mat och smarriga bakverk, men på något sätt stannar de där... Som idéer i min hjärna.

Men jag lovar! Så snart min inspiration är tillbaka (och det är snart hoppas jag) så ska jag ta mina idéer och baka och laga så det står härliga till! Fram tills dess hoppas jag att det är ok med lite bloggtorka? Kanske kan du laga något av mina redan publicerade recept? En smarrig och busenkel kycklinglasagne med vit chokladcheesecake till efterrätt kanske? Eller varför inte en fiskgratäng, en kryddstark thaisoppa eller en bakad potatis med god röra? Och inför helgen... Slå på stort och bjud på en smarrig trerätters!

Det var alles för nu... Men du... Kom gärna med förslag på vad DU tycker att jag ska laga och baka! Hjälp mig att hitta tillbaka till inspirationen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0