En efter träningstallrik

Så var semestern slut! Känns lite vemodigt... Speciellt eftersom sommaren har beslutat sig för att ge sig av lagom tills denna dag. Helt plötsligt känns det som höst! Jaja... Kanske kommer solen och värmen tillbaka? Annars börjar jag köra med tjockare kläder, levande ljus och massor av te med honung i!

Jag inledde jobbveckan med ett spinningpass och det var ljuuuvligt! Precis vad jag behövde. Nu sitter jag uppkurad i soffan med en kopp hett te med honung i. Magen är mätt efter lite mat och du ska få veta vad som fanns på tallriken ikväll. Inget avancerat, men ändå så gott! Fyra favoriter faktiskt - knäckebröd, kyckling, keso och vitkål!

På min efter tränings-tallrik fanns:

*Vitkålssallad (finstrimlad vitkål med vitvinsvinäger, en skvätt olivolja, salt, svartpeppar och italiensk salladskrydda)

*Keso (naturell)

*Sweet chilistekt kycklingfilé (kycklingfilé i bitar som steks i smör i en panna. Krydda med salt och peppar och när kycklingen är klar häller man på några matskedar sweet chilisås och låter det gotta sig i pannan i en minut)

*Knäckemacka (med creme cheese på)

*Rostade solrosfrön (torrosta i varm stekpanna och salta lite på. Idag tog jag chilisalt för att få lite hetta)






Det här var en perfekt liten måltid efter träningen såhär sent på kvällen. *mumma*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0