God jul och grattis Rebecca!

Jag har köpt mig en fin julklapp och födelsedagspresent. Från mig till mig. Jag fick nämligen ett oväntat bidrag i julklapp (eller egentligen två...) och tänkte: Äh! En fin julklapp och födelsedagspresent är jag väl värd? Men eftersom det skulle kosta mig en liten slant bestämde jag mig för att låta beslutet smälta i en vecka eller två. I alla fall till trettonhelgen då mamma och pappa kommer på besök och kan hjälpa mig hem med prylen. Så idag när mamma skulle till Cervera idag för att köpa en vinkaraff så tänkte jag att jag ju ändå kunde kolla och pilla lite på skönheten...
Sagt och gjort. Jag kollade, pillade lite, fick hjälp av en tjej som jobbade där, pillade lite till, jämförde färger och ställde massa frågor. 10 minuter senare stod jag i kassan och betalade. Så mycket för den väntan! En del av mig har sån sjuuuuk ångest för att jag har köpt mig något så dyrt! Hur kan jag? Den andra delen av mig längtar efter att få använda den! Men jag måste hålla mig till tåls... För just nu är den hemma i Smålandsstenar hos mamma och pappa. Men till trettonhelgen... Ja, då tusan!
Vad har jag köpt? Tänker jag inte avslöja än. :) Du ska få se skönheten när den är på plats! Men jag kan avslöja att den har med köksgöra att göra. :) Gissning?

Kommentarer
Postat av: Amy

Det kan bara vara en Kitchen Aid!

Och är det det så är jag sjukt avis!! =)

2010-12-26 @ 19:24:30
URL: http://amylioness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0