Jag har vad man kan kalla en matpaus

De senaste dagarna har jag mått lite halvskumt. Lite molande illamående (om illamående nu kan vara molande...?) och extremt ont i huvudet. Jag har försökt med huvudvärkstabletter, men de hjälper inte. Jag har testat diverse olika mat - t ex macka, fil och müsli, pasta med kyckling och balsamvinägersås, frukt, godis, bullar - men inget smakar bra. Jag har försökt vila bort det, men det hjälper inte. Det enda som jag har ätit de senaste dagarna som varit gott är popcorn. I övrigt har jag fått tvinga i mig lite mat. Inte alls kul.

Men nu har jag kommit på något som jag är sugen på! Potatismos och stekt falukorv. Jag är supersugen på det så ikväll tänker jag laga det!

Recept kommer såklart, men nu vet du varför det har varit lite dött här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0