I lunchlådan idag

Jag känner mig verkligen jättedålig på att uppdatera just nu! Min enda ursäkt är att det har varit mycket de senaste veckorna. Många sena, trötta och oinspirerade kvällar. Det finns liksom inte energi att laga mat om jag kommer hem från fikor, träning eller annat runt 21.30 eller ännu senare. Då blir det lätt gröt, matlåda ur frysen, en sallad eller macka. Men jag hoppas innerligt att energin, tiden och inspirationen ska komma tillbaka snart. Den var på gång, men så blev det några sena kvällar och då rann det av mig.

I dagens matlåda (tack frysen för att du innehåller sådana! [dvs tack mig själv för att jag ställde mig och lagade massa mat förra veckan]) finns i alla fall kycklingsoppa. Jag vet att jag tjatar om det, men du MÅSTE testa!!



KYCKLINGSOPPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0